Frågestund
Publicerat den

Nej vet ni vad? Jag har tappat inspirationen till att blogga... Jag har ingen aning om vad det är ni vill läsa om. Så nu tänkte jag ha en liten FRÅGESTUND, fråga vad ni vill, nu har ni chansen!! Kramis






Anonym

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?



URL:


Din bästavän ❤️

Hej min älskade!
Vet inte vad jag ska fråga så frågar saker jag vet svaret på men kanske inte alla 😘

Röker/snusar du?
Var och vad går du i skolan?
Vem älskar du mest av allt i hela världen? (fredrik räknas inte)(bara mitt namn godtas)
Hur ofta duschar du?
Vad använder du för parfym och schampoo?

Puss o kram ❤️



URL: http://Emmaalisa.blogg.se


Elin

Vart vill du pierca dig? Kan du svara i en video? :)



URL:


Elin

Kan du svara i en video? :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?