Pepp till mig
Publicerat den





Hur många gånger har vi inte hört de här inlägget? -Nu ska jag köra på riktigt igen. Jag vill se större resultat på dans och kropp. Jag vill må bättre inombords, känna ork och att allt fungerar som de ska där inne.
Jag vet inte riktigt om jag ska förbjuda min helt från att äta godsaker, men kommer de bli kul då? Kommer jag fortsätta..? Jag har aldrig fortsatt eller nått målen jag satt. Dom kanske är för höga. Men vart ska man sikta? Jag vill sikta högt men jag kommer inte hela vägen, sen blir jag besviken på mig själv. Jag måste sätta ett högt mål, men delmål och belöna mig själv. Så måste de vara kul! De jag tränar måste vara roligt. Dansen är en sån sak. Jag vill ha gymkort och gymmix kort, dock har jag inte pengarna. Jag ska skaffa en bok och skriva i hur de gick, vad jag gjort och vad jag ätit, så jag alltid har koll. En gång i veckan ska jag ge min egentid och kanske en godbit. Maten kommer nog bli ett hinder, de är inte jag som bestämmer vad som ska ätas varje dag och alla gånger är det inte bra mat som jag äter.
- Men nu är jag redo för min förändring med mat och träning. Hanna nu kör vi och har kul!



Kristina

Du klarar det finis! Säg till om du vill ha en träningskompis :*



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?