Hår tips
Publicerat den

Tänkte ta och ge er lite tips på hur jag tar hand om mitt hår eftersom en del frågar om hur jag fått så långt och fint hår.
- Ta inte så mycket schampo när du duschar. (Håret kommer inte bli mindre smutsigt.)
- Använd hårinpakning regelbundet.
- Borsta inte håret när de är blött.
- Borsta håret nerifrån och upp.
- Använd inte en massa hårprodukter så som hårspray eller vax.
- Platta, locka eller föna inte håret ofta.
- Sov i uppsatt hår, t.ex fläta. (Helst inte hästsvans.)
- Vill du ha långt hår och de är väldigt slitet? Klipp ofta men lite i taget.(själv klipper jag mig 1-2 gånger om året)
Jag hoppas några av mina tips kommer hjälpa och att ni snappat upp något.
Kram!













Lover boy

du har jätte fint hår, och det är lent och mysigt<3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?