Året som gått, 2013
Publicerat den

Januari:
Va på tjejkväll och hade så himla roligt!
 
Februari:
Sov lite spontant över hos musen en kväll i februari, det var länge sen jag sov där!
 
Mars:
Åkte till Gävle och kollade på min första hockeymatch, BRYNÄS!
 
April:
Hade en mysig dag tillsammans med Cajsa och Musen, bullfika i brunnen.
 
Maj:
Det var den bästa månaden på hela 2013. Var på Al pitchers påtårtour med Cajsa, hade så ont i magen av allt skratt. Jag blev även så himla förälskad i Fredrik. Tog ett första dopp med han och Ida. Åå mitt maj<3
 
Juni:
Oj, juni var också en av dom bästa månaderna! Så mycket jag gjorde då. Fick mitt sommarlov, var på Elviras student, var på cityfestivalen och såg bästa Oskar Linnros(oförglömligt), hade ett mysigt midsommar med familj, kärlek och vänner, åt god mat med mina bästa vänner Cajsa och Musen, så tog även jag och Cajsa en kvällstripp till gropen för att bada, men blev det något bad...?
 
Juli:
Även en fantastisk månad i sommras. Sommarjobbade för första gången på dagis, åå de var så mysigt. Var på powermeet med familjen och Fredrik. Åt massor av Ben & Jerrys, var på sommarpubarna i brunnen. Var på Gröna Lund med mormor, morfar, Ida och Tilda. Var på landet med Musen, åkte till Elsas i Norberg och fika med Ida och Fredrik. Åkte ner till Lidköping med familjen, åå renarama paradiset! 
 
Augusti:
Den här månaden åkte jag som förra sommaren till Rättvik med Cajsa. Badade hos morfar med systrarna och Fredrik. Haha, började övningsköra, dog litegrann. Återgick till skolan och alla rutiner och klippte av håret.
 
September:
Åkte ner till Lidköping med Ida och Fredrik för att vara barnvakt åt lilla Albin. Åt middag med kusinerna på pappas sida. Firade Albin på hans 1-årsdag. Knäppte kort på ANTiDOTE när dom hade uppträtt på Erikslunds shoppingfestival.
 
Oktober:
Bloggade väldigt lite den här månaden.. Undra varför? Har knappt några bilder, men kommer ihåg att jag och Fredrik åkte till Västerås för att äta på Spicy Hot. Så körde jag på som vanligt i skolan.
 
November:
Jag hade tjejmiddag, Tilda och jag fyllde år. Jag, mamma och Tilda åkte till Helsingborg för att tävla. Jag och min kära firade 1/2 år tillsammans, bästa!
 
December:
December månad började med dansföreställningar. Så var de tjejkväll hos Cajsa, super mysigt! Bakade lussekatter med Fredrik och så har jag åkt med hans familj på massor av innebandy matcher. Jag slinga håret ljusare och blev jätte nöjd! Fick bästa julklappen av farmor och Åke, LONDON RESA!! Ida var på julbal och julafton umgicks jag med släkten.

 
Så nu tänkte jag sammanfatta de här året. Dom bästa månaderna var maj, juni och juli. Sommar, kärlek och värme. Kommer nog aldrig glömma dom månaderna, hade ett stort leende på läpparna när jag kolla igenom bloggen för att se vad jag gjort.
Tack alla som har gjort de här året maxat och underbart. Nu siktar vi in mot ett ännu bättre år med fler mål och möjligheter. Jag ser fram emot 2014!



Syster

Du glömde de bästa av allt på hela året att jag klarade körkortet 6 maj!! Hela sommaren var underbar!! Saknar den massor ❤️❤️❤️



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?