Svar
Publicerat den

Jag vill börja med att säga skäms på er. Fyra som har skickat frågor och ni är bra många fler som har kollat bloggen, är lite besviken på er... Men ja, som sagt så svarar jag på dom här frågorna jag har fått så hoppas jag ni är bättre nästa gång!
 
Hur ser ditt 1013 ut? Har du några planer eller löften?
Jag har lite planer på de nya året, ska kanske ut och resa och ska till rättvik i år igen för CCW. Sen har jag även nyårslöften men de kan man ju inte berätta för då går dom inte i uppfyllelse, eller hur? hehe
 
Berätta om din julafton, vart var ni? Med vilka? Vad gjorde ni? Vad fick du i julklapp?
Ja, min julafton då. Då va jag här hemma, men min familj och några från släkten. Vi åt mat, kollade Kalle Anka, öppnade julklappar m.m. Jag fick riktigt mycket i julklapp i år, mobilskal, pengar, nagelack, nagelvård, parfym, cupcakes ställ, ljus, en tröja m.m.
 
Bästa julklappen i år?
Jag kan nog faktiskt inte bestämma mig vilken som är bäst, fick så mycket fint!
 
Saknar du ditt ex?
Nej jag saknar inte mitt ex, de fungerade inte mellan oss tyvärr. Men saknar honom inte.
 
Hur ska en kille vara?
Jag tycker att en kille ska vara sig själv så klart(!!!) snäll, omtänksam, ödmjuk och framför allt tar sig tid att träffa mig.
 
Här är några bilder på mina julklappar, och även från julen.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?