Äventyr
Publicerat den

Har varit på stora äventyr idag måste jag säga er! Åkte till Alice och va med henne och Abbe ett tag. Sen gick vi ungefär 2 km till stallet, fixade Teo och sen red vi en stund vid stallet ungefär, där efter red vi eller jag och hon gick brevid till ett torn och de var helt ärligt halvvägs till Sala! Helt sjukt långt red hon och jag, böt av lite då och då så Teo(hästen) blev lite sur sådär och . Vi kom fram till tornet och så gick jag upp där. Och herre min jesus vad högt och fint det var! Man såg ända till Sala och Västerfärnebo!
Stallet, hem, mat, tårta och sen intog vi soffan och kollade på Mr. & Mrs. Smith. Jag har haft det jätte trevligt och kul, mycket skratt! Alice de måste vi göra om trots mina blåsor på lilltårna och huggormen.
Inte de tornet.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?