Har tungan någon muskel?
Publicerat den

Hejhopp!

Just nu ligger jag i sängen medans Ida dunkar musik på sitt rum. Jag ska egentligen inte sitta framför datorn för jag ska fixa i rummet och plugga men jag vill ta det lite lugnt ett tag, haha.
Vi slutade 13.10 idag och bussen kommer 14.50 så jag och Cajsa går helt spända till Valvet sen sätter vi oss i sofforna och efter några minuter är vi igång med vårat onödiga prat.
Cajsa: Har tungan någon muskel? Annars skulle man väl inte kunna göra så här? (hon lipar på ett underligt sätt)
Hanna: Ja, är inte det den starkaste?
Cajsa: Är inte det rumpmuskel?
Hanna: Nej det är väll hjärtat?
Cajsa: Eh, jag vet inte. Ska kolla det när jag kommer hem!
Hanna: Jag med!
När jag kom hem kollade jag upp det och då fick jag reda på att den största muskeln heter Gluteus Maximus  som är rumpmuskeln och den starkaste är hjärtat.
Har inget annat att skriva om så det får bli mitt och Cajsas värdelösa prat, haha! :D






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?