Branäs
Publicerat den

Hej!
Igår kom jag hem från Branäs det är därför jag inte har varit så uppdaterad, haha.
Vi åkte dit på söndag vi fick lov att gå upp 7 typ för att dom andra skulle komma till oss så skulle vi åka vid 9 men nej så blev det inte... Vi kom iväg vid halv 11 eller någon gång vid den tiden så fick vi åka i 5 timmar ungefär för det ligger i Värmland. Så vi kom dit vid ungefär 4 så vi hyrde skidor och så åkte vi till stugan och blablabla... Sen vaknade jag av Sofia och så åt vi frukost och sen åkte vi slalom, vilket inte gick alls någe bra i början, haha.
Vi kom hem vid 3 och då är man ganska öm i fötterna så vi tog och chillade lite och sen åt vi mat och sen bastade vi. Sen va det samma veva varje dag... Så jag orkar inte berätta allt, haha. Men Julia som är 4 fick åka någon lift karusell eller va man ska säga och sen ramlade hon & hon släppte inte taget om liftgrejen så alla barn som också åkte den körde in i henne och alla grät, haha det va ganska roligt att kolla på.
Det hände 2 pinsamma saker för mig:
1. Jag ramlade i knappliften och kom inte upp.
2. Jag ramlade framför en jätte snygg kille! :o
Ja det va ju typ allt som har hänt mig den senaste tiden & jag har tyvärr inga bilder där ifrån...







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?