Filmer och lite annat
Publicerat den

Go'kväll!
Ligger i sängen efter att jag nyss åt mat. Jag ska nu ta och bädda ihop min fåtölj/säng där Kristina sov i Lördags. Jag har inte riktigt orkat att plocka undan den, haha lat som man är. Idag har det inte hänt så speciellt mycket, skolan och sen åkte jag hem och kollade på "Baksmällan", det är en grymt rolig film tycker jag! Ja i förrgår kollade jag också på "Salt" och "Kick as" jag tycker inte dom va så bra... Kick as va helt brutal de bara sprang runt och lekte super hjältar och mörda varandra, hur kul är det lixom? Salt va inte heller så bra den va bättre än Kick as men då sprang Angelina Jolie och mördade en massa presidenter, aja gillar nog bara kärleksfilmer! :D
Ida sa att jag skulle komma in på hennes rum och sen så vaxade vi benen fast vi drog bara 2 gånger för det gjorde för ont, så gör det inte!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?