Grillfest med klassen
Publicerat den

Hej!
Förlåt för att jag inte har bloggat på hela helgen! :o Har inte orkat eller haft tid.
Fredag: Då var jag i skolan och sen efter det gick nästan hela klassen ut till mulleplatsen och hade grillmys, sen kom det några fler. Vi sjöng, åt mat och bara mös! Det var riktigt mysigt, puss på er alla!
Lördag: I går var jag med Markus. Vi kollade på "fast and furious 4", "Kopps" och sen lagade vi mat och kollade på tv.
Söndag: Ja idag har det inte hänt mycket, vaknade kvart i nio och kunde inte somna om så jag kollade på "Coyote ugly" sen har jag ätit frukost sen har jag bara suttit vid datorn.



elvira

Vad mysigt! Vi borde göra så vi gamla, du jag idan emma vincent och cajsa typ. skulle vara roligt, saknar de tiderna ju huhuu<3



URL: http://elvirakarlgren.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?