Svaren
Publicerat den

Svar: Haha jadå ;)<3
Svar: Ja jag trivs bra hemma.
Svar: 1. Röd tror jag
2. Min ensak
3. Jag skulle köpa en hund och fixa huset.
4. Oj jag har många men de som är närmast är nog Cajsa och Kristina.
Svar: Haha, jag gillar killar som vågar vara dom själva och de spelar inte så stor roll hur dom ser ut. Det är svårt att beskriva en kille. :)<3
Svar: Ja det tror jag att jag gör :)<33
Svar: 1. Ja men jag kommer inte på någon just nu, jag skulle vilja se hur dom har det.
2. En radio
3. Jag gillar nästan all musik, vet inte riktigt va jag gillar bäst. Higher - Taio Cruz, Kylie Minogue är bra.
Svar: Ja ag skulle vilja flytta till ett varmt land. :)<3
Svar: Oj det var en ganska svår fråga.. Men det kan vara att vinna SM i disco.
Svar: Det skulle nog vara att det blir sommar och jag blir brun. :)<33
Svar: Det är nog att vara med familjen eller vänner. :)<33






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?