Lite om mig
Publicerat den

Namn: Hanna Andersson
Piercingar: öronen
Tatueringar: Ingen.
Längd: 1.69
Skostorlek: 38-39

Hårfärg: brunt/blont
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej
Tänker du på att ta självmord: Absolut inte!

Dricker du alkohol: Nej
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du
: Jane Hellen
Vilken parfym använder du
: Fissy eller nåt sånt
Vad är du rädd för
: Mörker...
Gillar du att tvätta: vet inte
Gillar du Berg-och-Dalbana
: Ja!

Senaste:

Film du hyrde: Kommer inte ihåg!
Film du köpte: Någon gång förra månaden, tror jag

Låten du lyssnade på: Gubben i lådan

Personen du ringde: Mamma ;)
Tv program du tittade på: Arga snickarn
Personen du tänkte på: Cajsa!

ANTAL..

Gånger du varit kär: Ingen som jag har varit riktigt kär i.
Gånger ditt hjärta brustit: Några gånger.
Hjärtan brustit på grund av dig: Ett antal
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 1 vad jag vet ;)

Ärr du har på kroppen: typ någon sen jag var liten

SENASTE..

Personen du fick mail av: Vet inte
Personen du fick brev av: H&M
Personen du fick sms av: Kristina
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Nyss

Saken du köpte: Klubbor
Vad har du gjort idag: skolan och Jennie
Var det kul: Att vara med Jennie men inte skolan!

Hur tidigt stiger du upp: Beror på men typ mellan 6 och halv 7.
Gillar du att slåss: Nej?
Vad ska du göra idag: Sova
Är du seriös: haha ibland så..
Vad är du allergisk mot: bananer och Cajsa det är sant!

Var har du ont: Ryggen, varför fråga?
Använder du hårspray: Ibland.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?