Höstlov!
Publicerat den

Hejsan!
Nu har vi höstlov, äntligen! Idag har jag varit i skolan som vanligt. Först hade vi bild, sen hade vi no. Sen hade vi spanska ingen i min grupp gjorde något va spelade spel eller gjorde annat, haha orkade inte göra något för vi va redan klara med allt! Sen var det lunch kyckling, ris och sötsur sås, ganska gott faktiskt. Sen hade vi so och sen svenska då hade vi prov, gick faktiskt ganska bra! Nu ligger jag i sängen och väntar på att Tilda och pappa ska komma hem så att vi kan äta pizza, mums! Jag ska nog träna på dansen och sen krusa håret tills imorgon. Ja imorgon är det ju tävling jag är faktiskt taggad! Hoppas att det kommer att gå bra!
Men nu orkar jag inte skriva något mer för att nu kom Tilda och pappa hem.
Puss Hanna ;*



Amanda

lycka till :D<3



URL: http://aamandajohanson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?