Dagen
Publicerat den

Hej!
Dagen har varit okej hitils, Cajsa och jag skrattade hur mycket som helst i bussen! Sen när vi kom till skolan hade vi no och sen so, nu ska vi snart ha matte med Maggan. Sen har vi lunch Skepparens sjömansbiff på köttfärs och potatis, gurka, Högsbosoppa med ostsmörgås & Linsbiffar med rödbetstzatziki och ris, inte gott! Sen sak vi ha hemkunskap hoppas vi gör något gott!
Emma Berglind ville att jag ska skriva något om henne så då gör jag väl de, hon och Johannes (hennes kille) ska åka till hennes mormor i småland den 3 november. (onödig fakta)
Puss Hanna ;*



inte äre emma iaf :D

hahahahaha, hanna :D

vadå onödig fakta ? :(

jag tyckte faktiskt att den faktan var väldigt nödig för dom som inte visste. så att dom typ inte tror att jag har dött elr nåt , ;o <3



URL:


Hanna

Jo visst din lilla nörd ;)<3



URL: http://hannnaanderssson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?