Tisdagen
Publicerat den

Hejsan gullegrisar!
DEN FÖRSTA SNÖN HAR KOMMIT!
Idag har jag varit i skolan, segt som vanligt. Vi hade först no, sen slöjd och innan lunchen hade vi musik. Maten idag var spagetti och köttfärssås, gott gott. Efter lunchen hade vi spanska och so. Sen åkte Jennie hem till mig, vi drack varmchoklad och badade fötterna, det va skönt! Vi satt typ i en halv timme och pratade med fötterna i vattnet. Sen målade jag hennes naglar och sen kom Björn och hämtade henne. Efter det gick jag och kollade på reprisen "ung och bortskämd" innan jag skulle ta och göra lite nytta. Plugga. Nu är det äntligen klart. Så nu tänkte jag googla på lite maträtter som jag ska göra till Cajsa och Vincent på hemkunskapen. Något förslag?
Puss Hanna ;*



Puss på dig gumman!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?