Skolan igen...
Publicerat den

Hello!
Vaknade klockan 6 av att min mobil väckte mig, så jag ställde den till kvart över istället. Sen fixade jag mig och åkte till skolan, först hade vi idrott, sen hade vi no med Maggan då skulle vi köra några lekar eller nått sånt fattade inte riktigt haha. Sen hade vi engelska och lunch det var blodpudding, raggmunk och fisk gratäng. Jag tog raggmunk, inget av det andra är gott fast det är inte raggmunk heller, men nog om det. Efter lunchen hade vi matte och sen hål då kollade jag, Cajsa, Emma och Kristina på något om michael jackson och djävulen. Sen hade vi elevens val då har jag jägarexamen det är faktiskt ganska kul. Sen bar det av hemåt då följde Jennie med mig hem vi åt tårta och höll på med mobilerna haha. Ikväll börjar "ung och bortskämd" vill se de programmet, haha. Nu är maten klart det blir hamburgare och pommes frites.

Puss Hanna ;*






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?