Mysig kväll med tjejerna
Publicerat den

Hejsan!
I helgen har jag varit med Cajsa och Kristina. Vi fixade oss som läskiga saker, haha det är lite svårt att förklara! Tina (Cajsas syster) målade in mitt ansikte med självlysande smörja, och sen gjorde hon de på hela sin överkropp, haha va vi skrattade åt henne! Sen åt vi pannacotta som underbara Sussie (Cajsas mamma) hade gjort, det smakade jätte gott! Sen kollade vi på en film som jag inte kommer ihåg va den hette, den va ganska bra. Sen åkte Kristina hem och jag och Cajsa kollade på CSI och somnade. Sen vaknade jag klockan 9 av att farmor skickade ett sms, sen kunde jag inte somna om... Sen gick jag och Cajsa ut i kyrkan och kollade efter hennes dagböcker, haha bra sång hon hade skrivit! Vi åt sen frukost och kollade på en film som jag iallafall tyckte va jätte bra!
Men nu ska jag äta mat.
Puss Hanna ;*











NAMN
 

MAIL


URL





Spara?